THE GENERATION'S FUTURE PORN STAH. (_bangxcore) wrote in so_different,
THE GENERATION'S FUTURE PORN STAH.
_bangxcore
so_different

  • Mood:
  • Music:

BASICS
Name: Amy
Age: 13
Sex: Female
Pictures (at least 3 clear):
Please excuse my ugliness



I just woke up. :D




And there's my eye. A bonus picture. Haha

Favorites
*choose only 1 explaining why you chose it*
Band: Good Charlotte. I started to like them ever since I was 10/11 years old. They started my interest in rock-ish music. (I know they're not "rock/punk or whatever.) My love for them has sort of faded, then got stronger again. I don't know, I just have an attached obsession with them. I feel that, no matter what, Good Charlotte will always be my favorite band, and nothing can change that.
Solo Singer: Britney Spears. I loved her ever since she came out with, "Hit Me Baby.." I don't really care about what the tabloids say about her. As long as she continues to do what she does, then I'm happy.
Color: Purple. It's been my favorite color since I knew what a color was. It reminds me a lot of my mom because I loved my mom so much when I was younger and I wanted to be just like her, so I said my favorite color was purple, cause hers was too. :)
Movie: Thirteen. It's just an awesome movie. It's dramatic and sad and so realistic. The way the camera moves, the lighting, the acting, everything. I also can relate a lot to Evan Rachel Wood's character, Tracy. I don't really want to get into that though. What's in the past is in the past, and hopefully will stay there.
Author: I don't really have a favorite author. Because I'm not a fan of reading. But I do enjoy reading poems written by band members of my favorite bands. I really wanna read "Revolution on Canvas." It's a book of poems written by the songwriters of a few of my favorite bands. I think that's what makes me drawn to reading it. Knowing that one of my favorite people wrote it, makes me want to read it and enjoy it.
Actor (male or female): I don't have a favorite actor, or actress. I don't really watch a lot of movies. But I usually watch a lot of movies with Reese Witherspoon. I..don't know why. Haha.

Questions:
Rating Communities: They're fun. It's always cool to read about what other people think of certain things, and their thoughts and opinions. It's actually the only type of community that stay active for awhile. ;D
The Presidential Election: Well, god damn. After 2 years of a suck ass president, I think we desperately need Kerry to be it. Mr. Bush, I'm sure he's a good man, and the fact that he tried, I guess I'm greatful for that. But, he just didn't do his best. We're at a point when we need a good president. Maybe Kerry is just as bad as Bush, but you never know.
The war on Iraq: I think it's gotten too far. President Bush says its under control. Obviously not if they're taking poor Americans and chopping their heads off for nothing AND video taping it. It's kind of ridiculous. It's all sort of confusing. Like, you wanna just bomb the whole damn country, but you don't wanna kill the people who are siding with the US. I don't know what will happen. But hopefully it all just gets resolved.
Suicide: Well. There comes a point in time in almost everyone's life when they just wanna give up on life. I know how it feels to wanna die. I've been through all that shit at the age of 11/12. It fucking sucked. Some people just hate their lives and wanna die, but don't actually kill themselves, but put themselves in a form of harm, ie: self mutilation, over eating, etc. But then are also some people who take it to that level when they actually commit suicide. It's a sad thing.Everyone should be given a chance to live. You only have one life, why screw it up?
Trends: They're always gonna be around no matter what happens. And everyone follows some sort of a trend. I follow "trends." I shop at "trendy stores." Who really gives a fuck. Do what you wanna do, and if trends is part of it, then whatever. It's just the same as labels. It's always gonna be around, and it just happens no matter what. I mean gosh, if the next new cool thing to do is to NOT follow trends, I wonder what this world would turn out like...

Other stuff
What is your favorite letter and why? A. It's the first letter of the alphabet, and my name starts with it. A is just a cool letter, OK. DEAL WITH IT FUCKA.
Do you like singing in the shower? When I'm bored..
If so what do you sing? Whatever is stuck in my head. If I was in the shower right now, and I was bored, I'd be singing, "Mobile" by Avril Lavigne. :o
If Your best friend betrayed you what would you do? I would get over it, find another "best friend." Then if that doesn't work, I'd move.
What's your dream career? I don't really know. I always wanted to be part of the music industry somehow. Like, be a guitarist in a band or something. My parents lowered my self-confidence in that area, and I now have no clue on what I want my dream career to be.
Why should you be in the community? Cause I rock the fucking casbah.
  • Post a new comment

    Error

    default userpic
  • 4 comments